Міська виставка педагогічних технологій - 2020

 

 

 

                                                                     

 

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

 

 

Міська виставка педагогічних технологій - 2020

 

Калашник Наталія Геннадіївна,

вчитель англійської мови, спеціаліст другої категорії

Номінація: «Нова українська школа: Дидактичне наповнення»

Тема досвіду: «Storytelling: 4P Методологія

Провідна педагогічна ідея досвіду полягає в використанні авторської методології «Storytelling: 4P Methodology» як адаптації можливостей методу «сторітелінг» у зв’язку з оновленою концепцією освіти і прагненням вдосконалити існуючи традиційні форми навчання під час уроків англійської мови через комунікацію та розвиток критичного мислення учнів.

Посилання на матеріал:  Досвід Н.Г. Калашник «Storytelling: 4Р Методологія»

 

Круть  Ольга Іванівна,

вчитель англійської мови, спеціаліст першої категорії

Номінація: «Нова українська школа: оновлення змісту викладання

навчальних предметів»

Тема досвіду: «Освітні Інтернет-ресурси та мобільні додатки для ефективного викладання іноземної мови» 

Провідна педагогічна ідея досвіду полягає у вирішенні завдання підвищення ефективності та інтенсифікаціі освітнього процесу, формування стійкого інтересу до вивчення мови як засобу спілкування через використання освітніх Інтернет-ресурсів  та мобільних додатків на уроках англійської мови.

Посилання на матеріал: Освітні Інтернет-ресурси та мобільні додатки для вивчення іноземної мови

 

Єльчанінова Ольга Володимирівна,

вчитель англійської мови, спеціаліст першої категорії

Номінація: «Нова українська школа: оновлення змісту викладання

навчальних предметів»

Тема досвіду: «Онлайн-інструменти для організації співпраці здобувачів освіти під час вивчення іноземної мови» 

Провідна педагогічна ідея досвіду полягає у доведенні, що організація співпраці здобувачів освіти під час вивчення іноземної мови шляхом використання сучасних онлайн інструментів - засобів інтерактивного навчання,  дозволяє інтенсифікувати процес навчання, активізувати мовленнєву та комунікаційну діяльність учнів у процесі спільної роботи над навчальним завданням, підвищити пізнавальний інтерес та мотивацію,  а також забезпечити формування таких ключових компетентностей нової української школи як: спілкування іноземними мовами, інформаційно-цифрову та соціальну.  

Посилання на матеріал: «Онлайн-інструменти для організації співпраці здобувачів освіти під час вивчення іноземної мови»

 

 

Мінько Ольга Василівна,

вчитель фізики та астрономії, спеціаліст вищої категорії

Номінація: «Нова українська школа: оновлення змісту викладання

навчальних предметів»

Тема досвіду: «Інтерактивні симуляції – гнучкий інструмент

викладання фізики «по-новому» 

Провідна педагогічна ідея досвіду полягає у тому, щоб показати як в рамках впровадження Концепції НУШ можна використовувати інтерактивні онлайн симуляції для викладання фізики «по-новому», дати приклади такого навчання для різних форм роботи в класі і різних тем, на різних етапах уроку, забезпечивши при цьому учням можливість оволоділи загальними підходами до сприйняття, обробки і використання інформації з фізики, формувати компетентності, які здобуваються в процесі навчання, включаючи інформаційно-цифрову компетентність, технічну компетентність, математичну грамотність.

Посилання на матеріал:  «Інтерактивні симуляції – гнучкий інструмент викладання фізики по-новому»